Kontrasts

Fonta izmērs

news_show
Fokusgrupas dalībnieki

Aizraujošā komunikācijas stratēģija

Pretēji tam, kā man likās, izrādās, ka organizācijas (vismaz tās, kuras esmu uzrunājusi līdz šim) komunikācijas stratēģijas neveido. NVO noteikti ir kādi iekšējie reglamenti, kurus attiecībā uz komunikāciju ievēro darbinieki un komunikācijas speciālisti, piemēram, krāsu gammas un fontu izvēles, taču nav nopietnu dokumentu, kuros balstīties. Tas mans atklājums Nr.1.

Atklājums Nr. 2. Veidot komunikācijas stratēģiju var būt diezgan aizraujoši. Aizraujoši ir klausīties biedru un aktīvistu idejās un vēlmēs, labas komunikācijas izpratnē un aizraujoši ir ieklausīties padomos. Līdz šim man bijušas 3 fokusgrupas ar biedrības biedriem un aktīvistiem, un visas ļoti iedvesmojošas. Jāteic, ka vīzija par labu komunikāciju nebūt nav viennozīmīga, katram tā saistīta ar kādu niansi. 

Turpmākās pāris nedēļas centīšos "savilkt" kopā dzirdēto, priekšā vēl intervija ar kādas spēcīgas organizācijas sabiedrisko attiecību speciālistu un tad jau parādīsies kaut kas pavisam konkrētāks. Turpinājums sekos!

ActiveCitizensFund KapacitātesProjekts