Pāris reizes gadā rīkojam izglītojošus pasākumus jaunatnes darbiniekiem no visas Eiropas. Bet mācību dalībnieki nepārtiek no zināšanām vien. Šis ieraksts veltīts mūsu pēdējo organizēto mācību pavārei Elizabetei un viņas ieguldījumam dalībnieku labbūtībā. Kopā ar mūsu brīvprātīgo Irinu viņas sagat...
Viena no ekocentriskā modeļa praksēm ir klejošana. Atšķirībā no bezmērķīgas klaiņošanas, klejošana (no angļu - wandering) došanās ceļā ar nodomu, bet varbūt bez konkrēta galamērķa. Aicinājums klejot ir aicinājums pamanīt - kura vieta mani aicina. Kurš augs, kura dzīvā būtne mani uzrunā apstāties,...
Kā tas viss sākās? Pirms sešiem gadiem kaut kur Slovākijā kaut kādu iemeslu dēļ kāda organizācija kaut ko saputroja. Un viņi bija palikuši bez mācību vadītājiem lielā projektā, kur paredzētas trīs savstarpēji saistītas mācības jaunatnes darbiniekiem. Caur sadarbības tīkliem un paziņu paziņām vi...
Kopš atklāju Bila Plotkina ekocentrisko cilvēka attīstības modeli, mana realitātes uztvere ir pārgājusi jaunā dimensijā. Tagad, kad man ir dziļāka izpratne par to, kas notiek manī - manā prātā, ķermenī un garā -, es varu sākt saprast, kas notiek citos. Patiesi fascinējoši šajā modelī ir tas,...
Oktobra sākumā latviešu grupiņa devās uz jaunatnes darbinieku mācībām Rimini, Itālijā, kur apguva dažādas teātra metodes, ko var izmantot darbā ar jauniešiem. Dalībnieku atsauksmes par pieredzi vari lasīt zemāk. Ilze: Darbs ar jauniešiem vienmēr ir nedaudz izaicinošs, un, pat ja izdodas nodibin...